Facelift grill med alu på A6 2001 modell

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å bytte til facelift grillen som har alu ramme rundt på min 2001 modell A6.

Men jeg ser i beskrivelsen av disse grillene at de passer 2002-2004 modeller. Men bør de ikke passe min 2001 modell også? Har det skjedd noen endringer på søtfangeren? Andre fester eller liknende?

 

Her er grillen jeg snakker om:

grill.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift har annet panser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er den lille grillen nederst, som er under grillen med Audi ringene i. Hvis det kun er panseret som er annerledes så vil denne kanskje passe min 2001 modell også? eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontfanger er også forskjellig på facelift. Du får tak i uoriginal nedre grill med kromramme evt. kit med kromlist på ebay.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde orginal nedre grill med krom rundt på min pre-facelift. så må jo finnes. :)

 

Fant et gammelt bilde. Morsomt å se hvordan bilen var. :D

 

78211375108561475560761.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en link til hvor disse grillene med chrome kantlist selges til 2001 modeller? Jeg kan nemlig ikke finne noe hverken på ebay eller andre plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NORSKBILDELSENTER.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.