#1 Skrevet Juli 14, 2010 Hallo, trenger litt hjelp med min Audi s2 avant, 1993 mod! Virker som turbo lag hvis jeg ligger på lavt turtall så presser gassen i bunn, når trykket øker begynner den å hakke! Er ikke det draget som det skal være. Det eneste som er gjort med bilen er chip Noen som har vært borti dette ? På forhånd takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2010 På tide å bytte plugger kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2010 På tide å bytte plugger kanskje? Ja kansje jeg skal prøve det ja, har nettopp hentet bilen skjønner du Tenkte også og bytte filteret , da det ser ut som om det trengs nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2010 nja, kan jo være en av flere ting, først ville jeg sjekket plugger, så coils... og bensinfilteret... =) i den rekkefølgen.. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2010 Okei, tar å skifter plugger i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...