#1 Skrevet Juli 14, 2010 Jeg har et problem med tilfeldig risting i fronten min min Audi coupe quattro typ 89 Når jeg kjører, så merker jeg at det rister ørlitegrannn hele tiden som om hjula er bittelitt i ubalanse, men når jeg kommer over 110 ca så rister det noe volsomt av og til. skal ta av hjulet og sjekke om bolter og skruer sitter stramt i morra... noen som har noen synspunkter ? skal sies at jeg hadde en mindre kræsj på den siden i forrifjord, men tror den overlevde, seila ned en skrent i 20 km/t og traff en steinhaug på skrå, rygga rett opp igjen og konkluderte med knust fanger og lykt osv, var noe smått metall som ble bøyd, men jeg tror ikke den traff rammevangen og man skulle da tro at hjulet tålte såppas når den treffer hull og fartsdumper i mye høyere hastighet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2010 kan jo være at felgen ble litt oval, eventuelt at du har et hjullager som er litt gåent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2010 Jeg hadde lignende tilfelle med gamle bilen, og da hadde bare vektene etter avbalanseringa falt av felgen.. Sikkert pga vask med høytrykkspyler Rista som faen i over 100 km/t.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2010 det virker nesten som hele felgen skal dette av, dette er helt tilfeldig i 130 og, føles ut som det er ok en stund, mens så slår det skikkelig til og rister som faen også kan jeg gå av gassen også er det fint igjen, også gir jeg på også kommer det tilbake etter 1-2 sekunder kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...