Polering av felg kanter (Oz Futura 17")

Anbefalte innlegg

kjøpte noen hjul forge gang jeg var hjemme fra havet for en billig penge.

2 av felg kantene var gåen. så desse har jeg bestilt nye.

og nå frykter jeg at felg kantene bake blir alt for fine i forhold til dem framme :P så da lurte jeg på hvilken metoder som er ambefalt og bruke for å få kantene fremme like blanke.

vil ikke ha matte felg kanter framme og blanke bake.

Takker for tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss,hvor fikk du tak i de da ? Har sett en Audi 100 rase rundt her i Ålesund med Futura. Tenkte å stoppe han for å høre om han ville selge de...........men ytter-ringer og skruer kjøper du hos http://www.iclair.de

PS!!! Husk på OZ har de "flotte" tikanthode-skruene : rolleyes Krever spesial-piper for å demontere,men det selger også Iclair.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss,hvor fikk du tak i de da ? Har sett en Audi 100 rase rundt her i Ålesund med Futura. Tenkte å stoppe han for å høre om han ville selge de...........men ytter-ringer og skruer kjøper du hos http://www.iclair.de

PS!!! Husk på OZ har de "flotte" tikanthode-skruene : rolleyes Krever spesial-piper for å demontere,men det selger også Iclair.

Nei var en som hadde kjøpt en Audi a4 med oz futura felger :P og siden 2 av kantene va gåen kjøpte han noen usle momo felger med svart senter i steden, han hadde tenkt og dompe felgene : haha :

jeg bor ikke så langt i fra ålesund, men jeg kjører a4 b5 :P felg kanter har jeg bestilt frå felgengarage.de,

og spesial verktøy. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumpe felgene ??? : faint :: eek : Jøjemeg........det er jo noen smykker av noen felger. Tidløse klassikere !!! Håper du får skikkelig stell på de,flotte felger det. Har selv hatt et sett med 17 og 18 toms Futura felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumpe felgene ??? : faint :: eek : Jøjemeg........det er jo noen smykker av noen felger. Tidløse klassikere !!! Håper du får skikkelig stell på de,flotte felger det. Har selv hatt et sett med 17 og 18 toms Futura felger.

hehe, ja : bh : ja flotte felger :) trodde igrunnen det var keskhin kt1 eller hvordan de skrivest, og kom fram så var det Oz Futura :) ja kantene bake i første omgang å polere fremme, men skal kjøpe nye felg kanter fremme også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja : bh : ja flotte felger :) trodde igrunnen det var keskhin kt1 eller hvordan de skrivest, og kom fram så var det Oz Futura :) ja kantene bake i første omgang å polere fremme, men skal kjøpe nye felg kanter fremme også :)

Bare frem med vannslipepapir det

kommer an på hvor slitne de er da

men prøv med 400 papir først, funker ikke det bra nok, går du ned til 300, så ev 240

så 240-300-400-500-600-800-1000-1500-2000 så poleringsskive

http://cgi.ebay.de/Mega-Alu-Polierset-14-tlg-Polierpasten-Polierscheiben-/400135482218?cmd=ViewItem&pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5d29eeeb6a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffer bilen din ganske ofte i nærheten av Vegsundbrua eller Blindheim om morgenen. Fet kant du har fått på bake : rock : Hvis det er du som har Chipsenter Herøy-streamer i frontruta di....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.