#1 Skrevet Juli 14, 2010 Lurer på om det er noen forskjell på servopumpa fra s4 93 mod til min 94 s2 aby? Om desse passer omhverandre og arbeider ved samme trykk osv? Takker for kjappe svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2010 buuuuump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2010 De gjør samme jobben, men om de er fysisk like er jeg usikker på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2010 takk for et meget nyttig innlegg:p Noen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2010 BUUMP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2010 anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2010 Det eksakte delenummeret fra S2'n(ABY) er brukt på mange versjoner av Audi 80/90/Cabrio/Coupe osv, men det eksakte delenummeret passer vertfall ikke over ens med S4. Men det i seg selv betyr ikke at den ikke kan brukes om hverandre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2010 takk for et meget nyttig innlegg:p Noen som vet?? Sorry, mente bare at den har samme funksjin, og at det dermed neppe er sååå mange alternativer! Som Stig arne sier, er det ikke samme delenummer, men skal jeg ta en råsjans er det nok mer relatert til reimskive eller festebrakett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2010 Må vere 120bars pumpe.. reimskive blir flyttet over fra "orginalpumpen.." Må bare vite om den passer bolt-on da min lekker på den ***** skruen i topp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2010 Om du får opp skrua og har tilgang på eit sett der du kan lage o- ringer selv fikser du den lekasjen. Må berre lage o- ringen litt større enn originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 19, 2010 Er problemet skruen på toppen, får du ny på Møller til en 20-lapp eller deromkring. Funker noen år hvis ikke innmaten er helt føkka, da.. (nummeret kommer bare opp som reservedel til 200'n, ikke til S4 eller S2. Det er den nye skruen som på en eller annen merkelig måte gjør susen..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 19, 2010 ok.. Jeg har bytta O-ring 4 ganger nå iløp av et 4 mnder.. fetter såklart inn oringen før jeg monterer, og siste gangen hadde jeg i tilleg på "motortetning" på gjengene.. allikevel er det begynt lekke igjen :\ HVA er grunnen til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 19, 2010 Koffor har eg ikkje noko godt svar på, einaste eg veit er at det virket på onkelen min sin pumpe å lage o-ringen litt større. Alltids verdt eit forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...