Tåkelykt til Passat 3B 99'

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ikke tåkelykt på originalt, men vil nå ha det og trenger hjelp og info til det :)

Jeg lurer på om det er noen som vet hvordan man lager høl i grill til tåkelykt og festemetode?

Og hvordan man legger opp det elektriske? Ordne egen bryter?

Tenker jeg skal ha Hella Micro DE.

Evt. noen andre anbefalninger?

Mvh Simen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det like greit å kjøpe de som ligger på ebay,og eventuelt bytte selve lykta i plasten?

Ligger flere tråder her til a4 b5, 99% likt .. Ligger sikkert en leder i venstre lykta di som går til releboksen. Du mangler releet som skal være der, og bryteren der den står org.

Du trenger bryter, rele og litt ledning fra venstre lykt til tåkelysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner, men har ikke org. lykt lenger. Men tror ikke det er leder i de uorg. lyktene, men får se litt senere på de.

Men likevel, takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men uansett så ligger det ledninger frem til lykten. Er ikke tilkoblet noe org. lyktene. Så det er bare en av de 5-6 lederne som går til lykten som er til tåkelys :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei se på tråden min, du må ha ny bryter visst du ikke har org i hovedlysene, visst ikke så er det på ebukta eller høggern.så må du kobble dette opp med rele, er mange tråder om dette bare søke på passat 3b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.