Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til remedier for å få renset cremefargede skinnseter!

Hva bruker jeg og hvor får jeg kjøpt det? Autoglym skinnrens har de ikke akkurat på Statoil. Kun Leather Care.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte meguiars i min a4, der er riktignok setene sorte, så jeg vet ikke hvor mye den renset, men de ble riktig myke og fine. De ble behandlet med autoglym for ikke lenge siden, men trakk til seg masse balsam, så jeg tolket det dithen at meguiars trekker seg bedre inn. I tilegg ble det en god skinnlukt i bilen. Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette merket har jeg ikke hørt om.Hvor finner man det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.... Tro du meg jeg søkte, men kanskje ikke godt nok eller riktig.

Har prøvd Auto Glym leather care, men det er ikke godt nok. Men de skal ha en variant som er litt sterkere, så jeg lurte på om man vet hvor det er mulig å få tak i Auto Glym sine produkter. Som sagt så har Statoil (har bare sett det der...) et meget begrenset utvalg.

Men takk for linkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NAF-butikken rett ved Statoil i Østensjøveien har hele spekteret til AutoGlym.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BilXtra på Ullevål hadde ihvertfall bra utvalg av Auto Glym før de flyttet inn i "gata". Betraktelig billigere enn å handle på Statoil også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefale ett produkt som kalles "Leather master."

Dette produktet kan kjøpes i såkalte pakker.

Jeg tok med nakkestøtten ned til forhandleren her i Valdres, som er Bohus.

De sendte den inn til leverandøren, å de mikset en farge fornyer guffe som passet eksakt til mitt creme interiør.!

"Pakken inneholder et komplett vedlikeholdsprogram for bilinteriør i lær, med unntak av nubuck og semsket.

Leather Cleaner er en effektiv rengjøring for lær.

Leather Protection Cream er en impregneringskrem som er spesielt utviklet for billær.

Vinyl Cleaner brukes på bilens vinylinteriør

Mikrofiberkluten brukes på innsiden av glassrutene og på vinylinteriøret."

Leather master er absolutt ett produkt å anbefale.

I denne "pakken" du kan kjøpe, så følger det med flere forskjellige "guffer" som man skal behandle setet med.

Tørke tiden er ca 3 timer etter behandling. Så du trenger ikke akkurat planlegge dette over flere dager.!!

Les mere på http://www.leathermaster.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefale ett produkt som kalles "Leather master."

Dette produktet kan kjøpes i såkalte pakker.

Jeg tok med nakkestøtten ned til forhandleren her i Valdres, som er Bohus.

De sendte den inn til leverandøren, å de mikset en farge fornyer guffe som passet eksakt til mitt creme interiør.!

"Pakken inneholder et komplett vedlikeholdsprogram for bilinteriør i lær, med unntak av nubuck og semsket.

Leather Cleaner er en effektiv rengjøring for lær.

Leather Protection Cream er en impregneringskrem som er spesielt utviklet for billær.

Vinyl Cleaner brukes på bilens vinylinteriør

Mikrofiberkluten brukes på innsiden av glassrutene og på vinylinteriøret."

Leather master er absolutt ett produkt å anbefale.

I denne "pakken" du kan kjøpe, så følger det med flere forskjellige "guffer" som man skal behandle setet med.

Tørke tiden er ca 3 timer etter behandling. Så du trenger ikke akkurat planlegge dette over flere dager.!!

Les mere på http://www.leathermaster.no

Veldig bra!! Dette ser litt spennende ut. Men hvorfor fikk du de til å blande sammen noe til dine seter? Var de så slitte at du måtte på en måte "farve" de samtidig? Høres ut som en dyr sak...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida..!!

Dette var bare for å være sikker på å få rett farge til setene mine..

Det finnes flere typer nyanser på creme skinn seter.!!

Går du for dette produktet så ta noen før og etter bilder a..!!?

Det glemte jeg desverre.!!

Tipper det er flere som er interessert i å se det fenomenale resultatet du får etter en slik behandling.!!

Good luck.!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida..!!

Dette var bare for å være sikker på å få rett farge til setene mine..

Det finnes flere typer nyanser på creme skinn seter.!!

Går du for dette produktet så ta noen før og etter bilder a..!!?

Det glemte jeg desverre.!!

Tipper det er flere som er interessert i å se det fenomenale resultatet du får etter en slik behandling.!!

Good luck.!!

Det skal jeg gjøre! Tar med nakkestøtten jeg også! Takk for god hjelp!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde Autoglym på det lye skinnintr. i Golfen synest ikke det var så veldig bra , kommer til å prøve annet merke neste gang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte Meguiars hos Bilvarehuset Anker på Hamar, der er forhandler i Cd-Cardic systemet, men du kan også bestille direkte på nett, http://www.meguiars.no/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre! Tar med nakkestøtten jeg også! Takk for god hjelp!!

Ta da for guds skyld med en av nakkestøttene i baksetet.!!

Bare så jeg ikke får skylden for en whiplash i fremtiden.!! : bråk :

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få høyre korleis det gikk...

Pris og leveringstid liksom,

i tillegg til resultatet....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener 95% sikkert at jeg har sett Leather Master kit hos Møller Ensjø. Prisen var ca 500 kanskje? Bare et tips hvis du ikke vil bestille. Har også hørt mye bra om dette produktet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jeg har også sett dette settet hos Møller Ensjø. Ser slik ut:

bilpakke_ny.jpg

Jeg har kjøpt dette selv på oslo lokallagsmøtet hos Remitek, men har ikke fått testet det så mye ennå. Prøvde litt på forsetene, og tror det fungerer bra. Har Autoglym sitt produkt fra før (leather care cream og cleaner), ville prøve noe annet da Autoglym gjør skinnet litt for blankt synes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener 95% sikkert at jeg har sett Leather Master kit hos Møller Ensjø. Prisen var ca 500 kanskje? Bare et tips hvis du ikke vil bestille. Har også hørt mye bra om dette produktet!

Da jeg fikk mikset en farge som stod til skinnsetene mine, så kostet hele denne pakken rundt kr 800,-

Kjøpte også en inpregnerings flaske i tilegg..

Anbefales.!! Resultatet ble meget bra.!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har fått testet noe mer på cremet skinn eller?

Jeg testa med Autoglym leather cleaner og Autoglym Leather Care Cream. Det er noen litt mørke områder jeg gjerne skulle ha rengjort, det hjalp ikke med de to produktene nevnt over.

Noen som har noen tips? Som dere selv har sett forbedringen på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt artig å først lese denne tråden for så å lese de andre.... i de andre er Auto Glym tingen, nå ser det ut som om at trenden har snudd :) Hadde egentlig tenkt å kjøpe Auto Glym skinnrens idag, men tror kanskje jeg skal se om jeg finner noe anent istedet etter å ha lest dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.