Utrolig merkelig hendelse med min MK3!!!

Anbefalte innlegg

Jeg skulle starte den etter å ha vært inne på butikken en tur. Så ville den plutselig ikke starte, kninna rundt 2 og en halv gang. Når jeg så vrir nøkelen tilbake kom det en helt vanvittig merkelig hyle blåse lyd!!! Veldig høy var den å. Dette skjedde to ganger til, og så fikk jeg start.

Dette skjedde så en gang til dagen etter (ved 15 tiden i dag). Men har nå gidd seg ser det ut til.

Hva i alle dager kan dette være??? Ser ingenting unormalt i motor rommet. Har heller ikke hadd noe spes problem i det siste uten om at jeg måtte skifte batteri pga at det ble ødelagt fordi jeg kjørte det tomt for vann :P

Eneste mot normalt jeg har gjort er at jeg lot bilen få 50 sekunders underspyling like før den første gangen.

Helge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du skiftet startmotor?

bare for å gi en "headsup" når min bil var blitt varm og jeg skulle starte den igjen så stod den en stund og kinna før den startet... liten mnd. senere røk starteren.

Kan være den som er slitt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du skiftet startmotor?

bare for å gi en "headsup" når min bil var blitt varm og jeg skulle starte den igjen så stod den en stund og kinna før den startet... liten mnd. senere røk starteren.

Kan være den som er slitt?

har skiftet den tidligere ja. Det er tross alt en golf vi snakker om! =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.