#1 Skrevet Juli 15, 2010 Tannstanga på A4 min er gåen og må byttes, og på Møller får jeg høre at de finns 2 forskjellige typer, og det går ikke and og finne ut hvilken jeg har på chassinr, man må se hvilket delenr som står på. Men ser på NBS at de har en som passer begge? Kan dette stemme? blir helt litt rådvill!! På forhånd, takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2010 Regner det er med og uten servotronic. Om det går an å se på A4 kan du se om du finner en elektrisk kontakt på tannstangen. Er det det har du servotronic, er det ikke det har du ikke. For øvrig skal det være mulig å se på utstyrskodene til bilen hos Møller, så skjønner ikke hva de roter med der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2010 Regner det er med og uten servotronic. Om det går an å se på A4 kan du se om du finner en elektrisk kontakt på tannstangen. Er det det har du servotronic, er det ikke det har du ikke. For øvrig skal det være mulig å se på utstyrskodene til bilen hos Møller, så skjønner ikke hva de roter med der.. Har ikke servotronic På møller har de en som heter KOYO og en som heter ZF, regner med det er produsentene. Når de skiftet tannstang måtte de ha bilen inn på verksted for og sjekke hvilken det er før de bestillte ny. Merkelig opplegg spør du meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2010 Hehe, ja, sånn er det med bremser på noen biler også. Man må se hva som sitter der.. Er det ikke bare å krype under og ta en titt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...