Anbefalte innlegg

Har problemer med turtelleren på GTIen min (GTI 16v 1990 mod.) Rekner med at kjørekomputeren fungerer sammen med den. Turtelleren er helt ute av drift 99% av tida, men kommer inn av og til.

 

Når den fungerer, så blinker det i kjølevannslyset i instrumentpanelet. Føleren der er ny og i orden, så jeg lurer på om det kan være en kortsluttning!?

 

Noen som har vært borti dette før? Noen tips?

 

Mvh: Lars Johannes R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har problemer med turtelleren på GTIen min (GTI 16v 1990 mod.) Rekner med at kjørekomputeren fungerer sammen med den. Turtelleren er helt ute av drift 99% av tida, men kommer inn av og til.

 

Når den fungerer, så blinker det i kjølevannslyset i instrumentpanelet. Føleren der er ny og i orden, så jeg lurer på om det kan være en kortsluttning!?

 

Noen som har vært borti dette før? Noen tips?

 

Mvh: Lars Johannes R

 

 

høres ut som en kortsluttning ja!

 

har selv det problemet at justeringsknappene til klokka ikke virker... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde problemer med dette på min a4, men der begynte olje lyset å lyse, og turtelleren begynte å fuske samtidig. Jeg fikk beskjed fra møller at det var en føler på girkassen som lå å følte på turtallet som kunne forårsake dette. Føleren lå på oppsiden av kassen, så det var vanskelig å komme til sa de. Har ikke skiftet denne ,da problemet ga seg. En anen mulighet er feil på instumentet, men Møller hadde bare hatt et tilfelle av dette, men vet at det er problem på BMW.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kan godt være at det er denne føleren. Får sjekke ut pris. Ganske greit å ha turteller. Er det cruisecontroll på disse bilene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.