#26 Skrevet Februar 23, 2005 Det er dårlige greier...bare jeg som skal da? Litt trist at ikke flere har muligheten til å besøke Telemark...de har jo vært hos oss noen ganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 23, 2005 Skulle gjerne verdt med og det var jo planene hele tia det Jeg skulle gjerne trefft noen nye folk fra klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 23, 2005 Din sviker Tommy Nå gikk alle mine planer i vasken samt stakkars Thor Arne må sitte hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 25, 2005 Din sviker Tommy Nå gikk alle mine planer i vasken samt stakkars Thor Arne må sitte hjemme Ja sånn kan det gå. For tiden så har jobben 100% pri. Og når klokka var 1920 så var jeg endelig ferdig til å gå hjem på onsdag... Så hele turen gikk i dass for min del.. jeg hadde til og med gitt dieseldyret full tank kvelden før. Men men... Bedre lykke neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...