Relè for ekspressvinduer på C4?

Anbefalte innlegg

På min S4 så har vinduet på førersiden kun ekspress ned, alle andre vinduer må man holde knappen inne.

Men jeg mener å ha lest en gang at S6`n har ekspress både opp og ned på begge vinduene foran- stemmer det? isåfall er jeg int. i delenummeret på det relèt siden mitt må byttes uansett, hvis det er så enkelt som å bare bytte det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke det på min, tror du må ha relèet som slutter på bokst. D for dette. Jeg hadde vel B og fikk tak i ett med C, uten at det hjalp i alle fall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er også andre motorer på de bilene, da det er en slags elektronikk som føler motstand for å unngå å klemme fingre og slikt i vinduene på A6/S6, dette er det ikke på 100/S4 som bare kjører på.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du testet det? (med fingrene)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette på A6`n og S6`n :)

Etter litt søking fant jeg ut at motorene på disse har forskjellige kontakter , da jeg fikk motorer med feilkontakter.

Mine hadde multi kontakter , med en 8/10 ledninger.

Mens de uten har 2 ledninger og en enkel kontakt.

Vet ikke om dette er spesielt med disse motorene , men mine vinduer lukker seg hvis man bruker nøkkel i dørlås.

og stopper hvis man har hodet mellom :D

Tips : Motorene fra A4 kan brukes , men man må bytte side.

Venstreside fra A4 passer på høyreside på A6 osv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På S4en min går fører vinduet automatisk opp og ned, mens alle andre må jeg holde nede. Men hvilket delenummer jeg har veit jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jeg har som sagt kun automatisk ned, så selv å få opp og ned på førervinduet hjelper godt på, men er utformingen av selve relèet noe annerledes?

Trodde virkelig alle el vinduer hadde stoppsikring, har lyst til å sjekke, men er vel noe som ryker då : rolleyes

Er det sånn å forstå Bård, at du har byttet relè og motorer for å få ekspressvinduer, eller at det satt i orginalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er orginalt på begge mine ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.