#1 Skrevet Juli 15, 2010 (endret) På min S4 så har vinduet på førersiden kun ekspress ned, alle andre vinduer må man holde knappen inne. Men jeg mener å ha lest en gang at S6`n har ekspress både opp og ned på begge vinduene foran- stemmer det? isåfall er jeg int. i delenummeret på det relèt siden mitt må byttes uansett, hvis det er så enkelt som å bare bytte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2010 Jeg har ikke det på min, tror du må ha relèet som slutter på bokst. D for dette. Jeg hadde vel B og fikk tak i ett med C, uten at det hjalp i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2010 Det er også andre motorer på de bilene, da det er en slags elektronikk som føler motstand for å unngå å klemme fingre og slikt i vinduene på A6/S6, dette er det ikke på 100/S4 som bare kjører på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2010 Har du testet det? (med fingrene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2010 Har dette på A6`n og S6`n Etter litt søking fant jeg ut at motorene på disse har forskjellige kontakter , da jeg fikk motorer med feilkontakter. Mine hadde multi kontakter , med en 8/10 ledninger. Mens de uten har 2 ledninger og en enkel kontakt. Vet ikke om dette er spesielt med disse motorene , men mine vinduer lukker seg hvis man bruker nøkkel i dørlås. og stopper hvis man har hodet mellom Tips : Motorene fra A4 kan brukes , men man må bytte side. Venstreside fra A4 passer på høyreside på A6 osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2010 På S4en min går fører vinduet automatisk opp og ned, mens alle andre må jeg holde nede. Men hvilket delenummer jeg har veit jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2010 Hmm, jeg har som sagt kun automatisk ned, så selv å få opp og ned på førervinduet hjelper godt på, men er utformingen av selve relèet noe annerledes? Trodde virkelig alle el vinduer hadde stoppsikring, har lyst til å sjekke, men er vel noe som ryker då Er det sånn å forstå Bård, at du har byttet relè og motorer for å få ekspressvinduer, eller at det satt i orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2010 Er orginalt på begge mine ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...