#1 Skrevet Juli 15, 2010 Skal opplakkere bilen min, og skal ha Audiringene lakkert inn med svart. tenkte å lakkere svart først, for så å maskere å lakkere hvitt oppå der igjen, men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det for å få ringene orntlig. har hørt med en lokal bedrift som holder på med profilering av biler, reklame og div. og de kunne ikke lage audiringene i form av maskering. HJEEEELP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2010 Lakk grunnfargen, skjær ut sjablong med audiringene, lakk sort, for så å lakke klarlakken. Men vær klar over at det blir til å vises forhøyninger i klarlakken med mindre du først lakker klarklakk, våtsliper, for så å legge nytt lag med klarlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2010 da kan jeg likegodt bruke klistermerker da, hvis det du mener er at jeg legger klarlakk oppå sjablongene slik at sjablongene blir værende på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...