#1 Skrevet Juli 16, 2010 (endret) Som topic sier. Er det noen som har prøvd dette eller noe lignende? Har nå kjørt med 9x20 ET40, det går jo fin fint;) Bilen er senket og 50mm og skal senkes hvertfall 30-40mm til, så da får jeg grei negativ camber også Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2010 Som topic sier.Er det noen som har prøvd dette eller noe lignende? Har nå kjørt med 9x20 ET40, det går jo fin fint;) Bilen er senket og 50mm og skal senkes hvertfall 30-40mm til, så da får jeg grei negativ camber også Takker for svar. Med tanke på at innpresset er lavere nå enn det den var på 20" dine så er det ikke noe problem med tanke på at den skal gå borti demperen. Eneste er at den stikker noe lenger ut. Men vet ikke helt grensa på touran hvor lavt innpresset kan være før den er utenfor hjulbuen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2010 Vil ikke ET33 på 9" poke veldig? Med tanke på at 8,5" med ET45 (ref Helios) ser rimelig rett ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2010 Med tanke på at innpresset er lavere nå enn det den var på 20" dine så er det ikke noe problem med tanke på at den skal gå borti demperen. Eneste er at den stikker noe lenger ut. Men vet ikke helt grensa på touran hvor lavt innpresset kan være før den er utenfor hjulbuen? Kommer jo langt fra demperen med ET33. Men det jeg er redd for er att det kommer til og gå for langt på utsiden av hjulbuen, så langt att det ser dumt ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2010 Med tanke på at innpresset er lavere nå enn det den var på 20" dine så er det ikke noe problem med tanke på at den skal gå borti demperen. Eneste er at den stikker noe lenger ut. Men vet ikke helt grensa på touran hvor lavt innpresset kan være før den er utenfor hjulbuen? Vil ikke ET33 på 9" poke veldig? Med tanke på at 8,5" med ET45 (ref Helios) ser rimelig rett ut! jo, gjør egentlig det... Er originale vw felger, Savanah eller noe, er Tiguan felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2010 vil jo stikke ut 18 mm mer enn Helios 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2010 (endret) vil jo stikke ut 18 mm mer enn Helios ja, men bare 7mm mer enn med Tomason Tn4, de var innenfor foran og kant i kant bak... Mulig jeg skulle greid det med 225/35 og masse senk, fått dekka innenfor og felgen på utsiden:p hehe Ingen som har bilde av noen Golf Mk5/6 med lavt innpress da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2010 Som topic sier.Er det noen som har prøvd dette eller noe lignende? Har nå kjørt med 9x20 ET40, det går jo fin fint;) Bilen er senket og 50mm og skal senkes hvertfall 30-40mm til, så da får jeg grei negativ camber også Takker for svar. 9x19 ET33 vil stikke endel utenfor på Touran, så her må vel 215/35 og masse valsing til for å få dette bra...jeg ville valgt en annen felg. Mulig megasenk gir deg nok camber til å såvidt komme i mål, men jeg tviler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 18, 2010 9x19 ET33 vil stikke endel utenfor på Touran, så her må vel 215/35 og masse valsing til for å få dette bra...jeg ville valgt en annen felg. Mulig megasenk gir deg nok camber til å såvidt komme i mål, men jeg tviler. Jeg også tviler... Også siden dette er originale vw felger så syns jeg dette koster litt for mye, bare for og prøve. Kjenner enn som freser av felger for og få høyere ET, men aner ikke hvor mye gods det er og ta av på disse felgene. Så tror jeg bare må slå det fra meg, men da hadde jeg hatt felger ingen andre har på Touran:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2010 Vil ikke ET33 på 9" poke veldig? Med tanke på at 8,5" med ET45 (ref Helios) ser rimelig rett ut! Jeg kjører Touran R-Line med Helios ET45 og justerbart. Dekkdim 235/35-19. Er vel skrudd ned ca 40 mm. Og her på jeg gjøre noe, for bakdekkene tar borti de "hylsene" (kommer ikke på hva det heter....)som er tredd over demperne. Blir en sånn "klonke"lyd når man kjører, som om man har dårlige foringer... (bilen er ny). Så her må jeg fjerne hylsene eller space ut bittelitt slik at de går klar. Og de er som du sier nokså rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2010 Jeg også tviler... Også siden dette er originale vw felger så syns jeg dette koster litt for mye, bare for og prøve. Kjenner enn som freser av felger for og få høyere ET, men aner ikke hvor mye gods det er og ta av på disse felgene. Så tror jeg bare må slå det fra meg, men da hadde jeg hatt felger ingen andre har på Touran:) 9x19'' og ET33, er ikke savannah felgene du tenker på? for da må jeg skuffe deg, tenkte på det til min touran, så fikk prøvd ett sett og det stakk alt for mye ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...