Gamle audi race motorer (innsugs typer):)

Anbefalte innlegg

Litt bilder og info rundt mest gamle 5`ere i rally:) http://www.bufkinengineering.com/intake%20manifolds.htm Lehmann som omtales i teksten er nå sjef på vw motorsport og hans firma lehmann motorsport er også firmaet som har laget TT`n til møller bil motorsport. Også sett på bildet her når han setter start merker på en rocco på nürburgring i april i år.

09042010141.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke det det er mannen bak Lehmann motorsport, Hans Lehmann som er fotografert på dette bildet. Jeg har møtt han et par ganger og han så mye eldre ut da;)

Og etter litt "innside innformation" om hvilke problemer TT'n hadde på Nürburgring i år så tviler jeg sterkt på at ihvertfall turbo monteringen var fra Lehmann;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke det det er mannen bak Lehmann motorsport, Hans Lehmann som er fotografert på dette bildet. Jeg har møtt han et par ganger og han så mye eldre ut da;)

Og etter litt "innside innformation" om hvilke problemer TT'n hadde på Nürburgring i år så tviler jeg sterkt på at ihvertfall turbo monteringen var fra Lehmann;)

Jeg jobbet som mekaniker under løpet de pinneboltene på turbon knakk for mb motorsport, og det er Lehmann motorsport som hadde montert den ;) Og det var ikke snakk om feilmontering, men tretthetsbrudd grunnet mye kjøring av bil med uoptimalisert tenning og følgende svært hard gange og mye vibrasjoner;) Mannen på bildet heter i allefall Lehmann og er vel rundt 60 år tipper jeg ser eldre ut in real life, og driver firmaet Lehmann motorsport og er sjef på vw motorsport. han var svært involvert i mb motorsport sitt team også inne i verksted teltet på kveldene i løpshelgen. Da det er Lehmann sitt firma som har bygget bilen for møller. Har tilogmed firmalogoen klistret på fronten av ttn:) Lehmann motorsport. Innside info fra meg:) Mulig det er flere Lehmann folk, men dette er dagens sjef i allefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.