#1 Skrevet Juli 16, 2010 Noen som kan hjelpe meg med å sjekke feilmeldinger på Passaten til frøkna? Visstnok gammel type kabel, ifølge ekspertene, men det kan ikke jeg bekrefte. Svar i tråd, på PM eller tlf/SMS 99462375. Mads Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2010 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2010 Da blir det Møller i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2010 Jeg har da ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2010 Aha. Da får vi avlyse Møllertimen, så lenge du ikke skal ha dobbel pris av det Møller skal ha:p Når kan du sjekke eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2010 sikkert løst seg for deg dette nå men husk til siden , jeg kan faktisk fikse dette for deg her på lena 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2010 Hvorfor gjemmer du deg bort i et hjørne når jeg trenger som mest, da? Neida, skal huske det jeg, Jan Erik:) Må få bestilt selv også. Anders fiksa det sist, så takk for det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...