#1 Skrevet Juli 17, 2010 Ene A3'en begynte for en stund tilbake å gå på 3 sylindre. Etter litt feilsøking, og bytte av plass på coiler, kom jeg fram til tenningsmodulen. Sprayet litt VD40 på den, og lirket litt på ledningene, og plutselig begynte bilen å gå rent igjen. I går begynte den å gå på 3 sylindre igjen, og jeg får ikke noe respons ved å "tukle" med tenningsmodulen. Er det slik at når Tenningsmodulen går, så ryker den totalt, og bilen ikke starter? (altså er det mulig jeg har kabelbrudd) Møller skulle ha 2500+ for denne, så er ikke så veldig intr. i å kjøpe ny, dersom det er lite sannsynlig at denne har tatt kvelden. Er det noen i Oslo/akershus som har en slik liggende til overs, og tørr å låne den bort i noen timer? Tips og triks/kjente feil mottas med takk. Bilder av herligheten: Mvh Frode Tlf 90808648 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2010 Det er fult mulig at den er kaputt ja. En kompis måtte skifte sin da den gikk uuureint og på 3 syl til stadighet. Skiftet denne, så var alt i sin skjøneste orden igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2010 Dersom den har lagt på røret hadde jeg forsøkt Hellanor som ny leverandør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2010 Jeg er jo ikke helt sikker på om det er denne, men misstenker det sterkt. Hva koster denne hos hellanor? Takker for svar og forslag. Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2010 er det noen i distriktet som har en slik til overs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2010 kjøpte på mekonomen i dag til 1600,- og bilen går fint på alle 4 sylindre igjen --case closed-- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2010 Vel 500 kr med frakt her http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OE-Ignition-Control-Module-VW-Passat-Beetle-Golf-Jetta-/290447635126?cmd=ViewItem&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item43a00732b6 Er samme delenummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...