#1 Skrevet Juli 17, 2010 (endret) Hei! Jeg har en audi 80 quattro 90 mod b3 1,8E som jeg har veldig lyst til å sette i en 20 ventiler turbo femmer i ,men først vil jeg vite alt jeg trenger å vite om dette er mulig og evt. Hva slags deler jeg må ha og hva jeg bør bruke av motor ,gir mellomaksel ,osv og noen spesiell motor og gir kode jeg bør bruke og om jeg kan bruke noe av det orginale og hvor mye jeg må bytte ut av understell og ledningsnett og diverse. Håper på tilbakemelding fra noen som har gjort det før gjerne med litt bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2010 Denne kommer du til å sette pris på når du skal begynne med ledningsnettet: http://www.s2central.net/S2_Schematics/ABY_Wiring.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2010 er å ett par dager inne i samme prosjekt bare att det er en audi 100 som skal bli s4. er en del jobb hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...