#1 Skrevet Juli 17, 2010 Naboen har en 2005 Audi A4 2.0 stv (Bensin uten turbo). Etter at han skiftet batteri får han ikke til å låse opp døren med fjernkontrollen. Det er lys i fjernkontrollen og den funket før han skiftet batteri, så vi tror ikke det er batteriene på denne.... Han får selvfølgelig til å låse opp døren ved å stikke nøkkelen i låsen, men vi lurer på om dette problemet kan la seg løse på noen enkel måte?? Mvh Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2010 Prøv å holde inn knappen samtidig som du låser opp manuellt. Er ikke sikker på at dette er rett måte men nøkkelen må "læres opp" på nytt etter batteribytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2010 har hatt samme problem når jeg tar av ene batteripolen. funker ikke til å begynne med men kommer seg etter jeg har kjørt en stund med bilen når nøkkelen har stått i tenningen, vet ikke om jeg skytter i løse lufta men nøkkelen har kommet seg etter jeg har kjørt litt=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2010 Regner med at det allerede er prøvd, men forsøk å starte bilen med den nøkkelen. Sjekk igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2010 Nøkkelen må adapteres til bilen igjen (ikke blandes med kodes) Sett nøkkel i tending, med tending på så trykker du på enten opplåsingstasten eller låsetasten på nøkkelen.. da er den adaptert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2010 Lås opp bilen med nøkkelen. Trykk på åpnerknappen på nøkkelen. Sett inn og vri på tenningen til lys i instrumentene tennes. Vri tilbake, ta ut nøkkelen og trykk på åpnerknappen igjen. Nøkkelen er nå "våken":) Forøvrig står denne fremgangsmåten i bilens "brukerhåndbok" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2010 Lås opp bilen med nøkkelen.Trykk på åpnerknappen på nøkkelen. Sett inn og vri på tenningen til lys i instrumentene tennes. Vri tilbake, ta ut nøkkelen og trykk på åpnerknappen igjen. Nøkkelen er nå "våken":) Forøvrig står denne fremgangsmåten i bilens "brukerhåndbok" Eieren gjorde dette nå, det funket! Om han leste instruksjonsboken først, vel det vet jeg ikke... Takk for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...