#1 Skrevet Juli 17, 2010 da var eg begynt å skru. planen min er å bytte motor i 100,en. motoren som har stått i her er en 2,8. reiste til tyskland å hentet en s6 sist uke. så nå er det bare til å begynne å skru. har demontert den gamle motoren og begynt på den nye i dag. noen her som har gjort dette før?? trur eg trenger litt hjelp med ledningsnettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2010 Hele ledningsnettet til alt må flyttes over, så det er ganske mye jobb. Må ut med dashbord for å komme til ledningsnettene ordentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2010 Vil gjerne ønske lykke til, bra det er noen som har arbeidslyst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2010 hehe arbeidslysten er kraftig redusert etter ett par dager. har 2 uker ferie igjen så målet er å bli ferdig da men tviler litt. alle di gode vennene eg har reiste plutselig på ferie så er ikk så masse hjelp å få heller. men men skal man ha nokke gjort må man gjøre det sjøl. var tengst til å legge inn noen bilder men var ikk så lett å få riktig størrelse på bildet. fikk ikk lastet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...