#1 Skrevet Juli 17, 2010 Hei. Noen som vet om noen som tar på seg sandblåsing og lakkering av felger i Hedmark/Oppland eller Østfold? Og hvilken lakk brukes på felger? Mvh. Simen Grasto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2010 Hippe i moelv.. de pusser og pulver lakker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2010 Hippe i moelv.. de pusser og pulver lakker. Vet du pris ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2010 Oppland pulverlakk på Dokka. De tar 1000-1200 for pulverlakk av 4 felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2010 Østfold felgteknikk gjør det, men det er ikke pulver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2010 Takk skal dere ha Har sendt forespørsel til Østfold felgteknikk og skal ringe Hippe i moelven i morra : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2010 Anbefaler deg å ringe han! Han har ekstremt mye å gjøre om dagen, så jeg tror ikke han rekker å svare på mail. 69323510 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 18, 2010 Opheims Pulverlakk i Ås, han er en av de aller beste innenfor sitt fag i Norge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190601 Slik finish hadde vært noe? Ser helst du selger felgene til meg men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2010 Det hadde vært noe ja : ) Felgene må til retting først. Tok av dekkene i dag og de var desverre litt bulkete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 19, 2010 Østfold Felgteknikk retter felger også! (Nei, jeg jobber ikke i østfold felgteknikks markedsavdeling ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 19, 2010 Østfold Felgteknikk retter felger også! (Nei, jeg jobber ikke i østfold felgteknikks markedsavdeling ) Hehe, jeg vet at de gjør det : ) Har lest en artikkel av Raymond i et blad en gang Skal høre litt på priser litt rundt her oppe på Hedmarken først Så får vi se senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 13, 2010 Har lest en artikkel av Raymond i et blad en gang huh...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 13, 2010 huh...? Ikke deg da din måsabjønn Men han heter Raymond han som jobber på Østfold Felgteknikk : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 13, 2010 Ikke deg da din måsabjønn Men han heter Raymond han som jobber på Østfold Felgteknikk : ) ok, trodde du mente meg jeg for jeg hadde en artikken i "Max Power" for en stund tilbake og på den bilen hadde jeg rettet og lakkert felgene på din måsadott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 13, 2010 Nono, ikke deg denne gangen gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...