#1 Skrevet Juli 18, 2010 Kjøpte en 91 modell Audi 100 nettopp. 2.3 Aar. Fått lånt meg en original Vagcom kabel, men får ikke kontakt med hjernen. Plugger i kabelen så lyser dioden grønt, setter på tenninga så blir den rød? Har prøvd å koble fra stereoen da jeg vet at nyere Audier kan være litt sær på hvilken stereo som står i. Men fremdeles rødt lys og Vcds finner ingenting på bilen. Noen som har forslag til hva jeg skal se på? Sitter i Danmark akkurat nå, så tenkte å finne eventuelle deler som er feil/ gåen på et huggeri her. Men hjelper lite når jeg ikke finner hjernen. Ro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2010 Går ikke bilen eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2010 Går ikke bilen eller ? Joda, bilen går den. Har nettopp kjørt 140 mil med den. Halvparten av de milene i 120 kmh eller høyere. Men småfusker litt under oppvarming samt virker litt sløv under 3000 rpm. Så hadde vært artig å fått sjekket litt. Ro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2010 Da har jeg vært ute å prøvd litt igjen. Hvis jeg starter bilen så blir dioden grønn. Kjører test og får opp K1 og K2 ok. Men fremdeles "no response from controller" Ro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...