#1 Skrevet Juli 18, 2010 Tok på meg en jobb for en kompis. 2009 Audi A5 gått 56.000km en god del steinsprut, en del lakkpest (sikkert kvae fra trær) masse små riper, men lite hologram. Felgene tror jeg ikke var vasket siden blien var ny:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2010 Lett rubbing, 3 lag med swisswax voks, samt 2 lag med chemical guys lakkforsegling, totalt 15 timer, så ble resultatet slik: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2010 Bra jobbet Frode! Hvilke produkter brukte du til korrigering? Et lite tips. Ikke legg naturlig voks først, og lakkforsegling oppå der igjen. Lakkforsegling fester seg ikke til "naturlig" overflate. Rekkefølgen er forsegling, også voks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2010 Dette ble jo utrolig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2010 Lekkert...Bra jobbet Frode...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2010 Flott arbeid dette her Men er også nysgjerrig på hva du brukte av midler, samt også enig i det Christer sier om voks og sealer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2010 Har du fått deg maskin også nå Frode? Sist jeg snakket med deg var det vell Tærud som gjor maskinarbeidet på din bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...