#1 Skrevet Juli 18, 2010 Hey, jeg driver med litt overhaling og reparasjoner på EssFyran og i den forbindelse har jeg fjernet lykter, frontfanger og litt snacks. Bak venstre hovedlykt fant jeg tre løse kontakter som sikker skal høre hjemme en plass. En Gul rund kontakt med to ledninger ut av, en rød rund kontakt med to ledninger ut av, og en sånn dobbel flatstikk sak. Noen som har el skjema for disse bilene? Eller vet hvor det hører hjemme? Bilde kommer.. Takker på forhånd for hjelpa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2010 Bilder av kontaktene jeg lurer på. Den gule har en brun kabel, og en brun med blå stripe. Den røde har en brun med sort stripe og en brun med blå stripe. Noen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2010 Det er jo en helt annen bil, men samme karosseri, men i min A6 er den elektriske kjøleviften til radiatoren tilkoblet med en gul slik kontakt på samme sted. Kan det være samme på din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2010 springer ut å myser litt om det kan være den som er tatt av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2010 nei, den var det ikke. den så ut til å være koblet med en annen kontakt, på ett annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...