Stygg lyd i drivverk Golf 2 (film med lyd)

Anbefalte innlegg

eller stein i bremseskjoldet :P eller at det på en eller anna måte går inni noe :) men holder nok en knapp på hjullager jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta en titt på navene, tenker jeg. Rart om det skal låte sånn av hjullager uten slakk, vel...?

Lyden ble forresten merkbart lavere med vinterhjul... Hm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hørtes vel ut som hjullager det der ja. Men lurer på hvordan nav-bossene dine ser ut...når du får pressa dem ut av hjullagerne...

Er det virkelig ingen slark når du jekker opp og røsker skikkelig i framhjula dine altså..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får sjekke det en annen dag.

Men det mest merkelige er som sagt at lyden er nesten borte nå som vinterhjulene kom på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik var det på en golf 3 jeg hadde og, med vinterhjul ble lyden omtrent borte, men lagerene var helt kjørt. Det var forøvrig bak, om det skulle ha noen betydning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter en knappenål på utslitt fustasjopphengsforkobling, skift gjerne til dobbel når du først er igang;)

Ville som nevnt over her vurdert å skifte hjullager som neste på lista! Spess siden det er rotasjonsavhengig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter en knappenål på utslitt fustasjopphengsforkobling, skift gjerne til dobbel når du først er igang;)

Ville som nevnt over her vurdert å skifte hjullager som neste på lista! Spess siden det er rotasjonsavhengig.

Den har jeg sjekket, og funnet i orden ;)

Men spørs om jeg får bytte lager ja, for det er enda ikke gjort på denne siden. (tror jeg...: klø :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.