#1 Skrevet Februar 13, 2005 Jaja, da var det søndag som er en gørr kjedelig dag til tider.. sitter her med corel draw og har meg en liten ide myldring med utseende på mk3.. "vento front", bøse blick på bakluka, vr6 leppe, oem skjørter, cleaned front fanger, bakfanger og dørlister. porsche felger er modifisert ut ifra en orginal skisse av bilen, så ikke klag på urette linjer osv... dette var bare for å gi megselv en pekepinn i retningen jeg muligens vil gå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2005 Helt personlig så mener jeg at det er grusomt å se en Golf mk3 med hjulene innenfor hjulbuene som på tegningen. Ser mye finere ut når linjene på hjulbuene følger dekkets krummning, uten at man ser inn imellom (ikke som på min bil altså ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2005 hey, ikke enig der DTM look er rått! felgen kant i kant med hjulbue Har lagt ned VR6'n 50mm, skulle vert mere!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2005 Jeg mener at så lave biler tar seg best ut på banen, synes ikke slik senking kler gatebiler på normale veier. Og det må da være grusomt å kjøre med noe så lavt i vanlig trafikk? Eller kanskje det bare er meg som har dårlig rygg? edit: kul skisse forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2005 enig med Kenneth her. Men så bor jeg i fartsdumpland også som gjør at mye senk er uaktuelt. Men tilbake til topic: aldri vært så glad i lilla biler, før ENORMT tyskerfølelse av det... Men har da vært en og annen Golf 3 med badboylook på ventofront, uten at det har sett ille ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2005 Ola: bilen la jeg bare lilla farge på fordi det "passer" best, når man ser på lakken på min bil som er orginal vag farge, dusty mauve, er ikke dirkete lilla, men men.. var bare for å ha en farge.. Når det gjelder "senking" så var det veldig tilfeldig at det ble slik... er jo bare en skisse så jeg kommer til å jobbe videre med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2005 Ny tegning, nå i diare brun kunne godt tenkt meg "mexico beige" på min egen bil, fikset også opp i hjulbuene og "hevet" den litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2005 Den siste der er min stil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2005 blir bare bedre og bedre dette... få på litt farge på felgene, slik at de skiller seg ut litt også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 19, 2005 Farge på felgene må da eventuelt gjøres i photoshop ved senere anledning, pga måten felgene er bygget opp i Corel Draw, så jeg får ikke fargelegget dem der. takk for respons 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 19, 2005 Forsett i denne stilen, lag et flash-program av det, legg til mange felger og spoilere etc, så får du en Golf versjon av "Bus Selecta" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 19, 2005 jeg har vertfall ikke tolmodighet til å bygge opp noe slikt Per, men vannvittig kul side! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 19, 2005 Forsett i denne stilen, lag et flash-program av det, legg til mange felger og spoilere etc, så får du en Golf versjon av "Bus Selecta" Denne siden likte jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 19, 2005 Denne siden likte jeg! Da burde du sjekke ut den gamle tråden jeg lagde for lenge siden! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=1895 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...