#1 Skrevet Juli 18, 2010 Har hatt bilen inne til EU hvor bremseskiver og klosser bak ble byttet. Nettop kommet hjem fra helgetur som er første skikkelige kjøring med bilen siden byttet av bremser. Opplever at ratt rister og bilen drar til venstre ved bremsing i 60-100km/t. Er det noe jeg kan sjekke selv før jeg snakker med verkstedet? Kan skivene ha kast? Var ikke slik før bremser ble byttet. Bilen er en a4 b5 1.8t quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2010 Kan være slurv fra verkstedet , hvis de ikke er nøye med rensligheten før montering kan dritt legge seg mellom spindel og ny skive. Dermed kan man få kast Jeg tviler på at skiver hadde kast fra børjan av ... da de gjennomgår en viss kvalitetskontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2010 det er nok ikke dumt å ta av hjulet og sjekke om noe er løst, tenker da på calipper, hjul osv... (skiva kommer seff i press når du drar til hjulet) Men ja, det kan virke som at verkstedet har slurva hvis feilen er oppstått der hvor de har gjort jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...