PÅ tide med banekjøring !!!!

Anbefalte innlegg

hei

syns det virkelig er på tide med noe sosialt, som f.eks banekjøring enten på eikås eller glattkjøringsbanen på voss. ser bmw klubben har jo kjøring månedtlii!!!!. dette må jo vi klare og få til.

Er det noen som er med og eventuelt leie eikås for en dag??

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi hadde fått til å leid Eikår for en dag hadde vært veldig bra, men der ute kreves det mye. Vi trenger flere enn 5 frivillige for å si det sånn. Banevakter o.l også koster det endel.

Glattkjøringstreff på Voss er mye enklere å gjennomføre og langt billigere. Vi kunne jo fått til noe sånt nå, kanksje i slutten av aug eller begynnelsen av sept.? Der oppe er det god plass på p-Plassen for de som kun ønsker å kjøre opp, også "stille" ut bilen sin:)

Den banen koster 1200,- i timen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voss var jo suksess sist, så jeg er lett med på en ny runde:)

Jeg lover å holde meg i innersvingen denne gangen:p

PS: jeg trenger noen sett med klistremerker, pluss skiltplateholdere til nyeste typen skilt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dette noe av?

Truls.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve og få tak i de som har med utleie av banen på voss så må jo vi få til noe kjøring:) visst det er nok interesse seff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe, noen som vet hva som skal til for å få lånt banen på Eikås da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er veldig synd at Bergens Treffene slutta. Hadde vært knall om dere fikk istand det igjen. var gøy, både på campen og eikås

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er veldig synd at Bergens Treffene slutta. Hadde vært knall om dere fikk istand det igjen. var gøy, både på campen og eikås

Er dette noe som vil bli vurdert eller?

Truls: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette noe som vil bli vurdert eller?

Truls: vinke :

Som nevnt over her, så kreves det endel ifra våres side om vi skal få til noe på Eikås. Vi har prøvd før, men da meldte det seg ikke nok frivillige. Det hadde jo vært supert om vi fikk til noe:D

Angående Voss, så er jeg lett med om ikke noe annet kommer i veien.

Kontakt info: NAF Øvingsbane Voss, 56515390 el 46506523

Om noen andre vil ta ansvar for å leie, kreve inn penger av medlemmerne o.l er de hjertelig velkommen:)

Vi må finne noen lørdager som passer for oss også høre med Voss:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger det an her nå? Noen som har tatt kontakt med NAF?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.