#1 Skrevet Juli 19, 2010 Skal bytte ventilløftere på min 86 GTi 8v, trenger derfor toppdekselpakning og 2 stk simringer til kamakselen. Noen som vet om butikk med gode priser og grei levering? Moller, KMcams og nbs har jeg sjekket hos, så alternativ til disse.. Noe mer jeg bør/må skifte ved denne jobben? Takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2010 veloxmotor har også sikkert dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2010 Takk for tipset! Da er deler bestilt, billig var det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2010 tilogmed Biltema har dette... hadde iallfall komplette pakningsett til 8v motorer med mye dilldall oppi;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2010 kjøp aldri noe anna enn gummipakning btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...