#1 Skrevet Juli 19, 2010 Hva må man ut med for sånne felger egentlig? Er vel ganske sjeldene? De jeg tenker på er 7.5x15 et 33 tror jeg det var og boltsirkel 5*112.. Å er det mulig og bytte ut til bredere ytterringer på disse? Mye spørsmål her, men er litt nob i akkurat denne felgverden her av litt sjeldnere felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2010 Et bilde av felgen vil nok hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2010 Litt dårlig bilde da bilen står i laaang gress.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2010 Kan bytte ringer på de der ja.. Gjort det på mine jeg. Ga 5 lapper for nye 2" ringer samt alle bolter og muttere nye fra iclair..med frakt. Se her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=185047 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2010 Tenk at disse har stått på ett MB 190 vrak jeg har stående her og aldrig tenkt over dem.. Synd jeg bare har 2:( Hadde gjort seg på golfen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2010 jeg har slike 4x100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2010 men uten senterdekselet så er de ikke verdt stort desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2010 jeg har slike 4x100 Gruer for at jeg ikke har råd til de om du hadde ment å selge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2010 men uten senterdekselet så er de ikke verdt stort desverre... Har faktisk funnet igjen senterdekslene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...