VR6 Leppe Vento! Noen som jobber på delelager på Møller?

Anbefalte innlegg

Hei!

Var i dag på Møller å skulle få tak i VR6 leppe til min Vento. Noe som da viser seg å ikke være mulig da denne gikk ut 1.1.2009. Men døm hadde 9 venstre deler men ingen høyre deler :(

Utrolig surt siden det virker som den eneste leppa som er å få tak i som ser vettug ut.

Har delenr på den jeg mangler her: 1H5 805 903A B41.

Den andre delen har samme nr bare at det er 904 istedenfor 903.

Noen som kunne ha gjort litt research for meg? Nekter å tro at det ikke finnes en del her i landet ett sted eller i Tyskland!

Mvh. Jan Inge Øien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på TM tuning ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke norges lageret jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nummeret går ikke inn i MLAGER, så det ser ut som om denne delen er utgått, og att det ikke er flere igjen på hovedlager/nasjonalt lager.

Mulig noen av gutta på support (som også sitter her inne) vet om det kan finnes noe mere igjen som ikke vi ser i systemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke ETKA her så får ikke sjekket hvorfor, men i mlager går ikke delenummert du skriver inn

Hmmm. det var dette delenr jeg fikk av han på Møller før i dag men.

Hvis du søker opp så får du ei som det står vento på, søk på fs 92360. Skiltnr mitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett på TM tuning ?

TM fører kun til golf :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm. det var dette delenr jeg fikk av han på Møller før i dag men.

Hvis du søker opp så får du ei som det står vento på, søk på fs 92360. Skiltnr mitt.

Redigeret mitt innlegg etter du hadde svart:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nummeret går ikke inn i MLAGER, så det ser ut som om denne delen er utgått, og att det ikke er flere igjen på hovedlager/nasjonalt lager.

Mulig noen av gutta på support (som også sitter her inne) vet om det kan finnes noe mere igjen som ikke vi ser i systemet.

Hva med europeisk restlager, om Volkswagen har noe sånt? Burde vel isåfall ligge endel igjen der? Klarte tross alt å oppdrive splitter nye krom takrennelister til min 1982 Toyota via forhandler tidligere i år, da burde det vel være mulig å skaffe en VR6-leppe til en Vento :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet att Gutta på tilbehør ser tråden her, og om de finner noe sier de nok ifra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor VR6-leppe når du alt har den peneste leppa du kan ha på bilen din? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du ikke bare slenge på en golf fanger og vr6 leppe fra den?? den får du jo over alt ;) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjøpte den siste vr6 leppa til vento i juni sist år,fikk selv 4 venstre deler før de klarte å skaffe den høyre.Etter jeg fikk min så var det ikke flere på lager i følge han som bestilte den til meg(jobber på vw i bodø).Men har delenr på jobb til en vento leppe som ikke bygger like mye ned som vr6 leppa .

bilde av leppa http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2e/Vento_Jetta_3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjøpte den siste vr6 leppa til vento i juni sist år,fikk selv 4 venstre deler før de klarte å skaffe den høyre.Etter jeg fikk min så var det ikke flere på lager i følge han som bestilte den til meg(jobber på vw i bodø).Men har delenr på jobb til en vento leppe som ikke bygger like mye ned som vr6 leppa .

bilde av leppa http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2e/Vento_Jetta_3.jpg

er den leppa han har nu ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha stemmer :) my bad :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor VR6-leppe når du alt har den peneste leppa du kan ha på bilen din? : klø :

x 2! Så mye penere! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den leppa stemmer ikke overens med skjørtene mine :( men jeg kommer til å bruke den leppa helt til jeg finner på noe veldig lurt. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TM tuning kunne heller ikke skaffe : gråter :

Noen som vet om golf fangeren passer fint på vento a? Blir ikke fangern da også litt for kort mot hjulene?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tidlig golf fanger passer i hvertfall over,hadde det på min golf før.dvs jeg hadde fra vento på golfen og passet helt fint den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.