#26 Skrevet Mars 22, 2011 Jeg hadde samme problemet med s2n, men etter litt diskusjon skrev vi ned maks akselvekt bak. Virker som dette er et vanlig problem Han jeg snakket med på tilsynet sa at dette kunne de ikke gjøre uten ett dokument fra bilprodusent... han hadde også snakket med en kolega fra ett annet tilsyn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 22, 2011 Jeg ser for meg en bitteliten endring på dokumentet, så det står riktig antall kg i TÜV dokumentet Ser ikke for meg att dokumentfalsk er tingen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 22, 2011 Han jeg snakket med på tilsynet sa at dette kunne de ikke gjøre uten ett dokument fra bilprodusent... han hadde også snakket med en kolega fra ett annet tilsyn. Det hørtes litt rart ut da, ser problemet hvis man skal skrive akselvekt opp, men hvis det er snakk om å skrive den ned så ser jeg ikke problemet. Er jo bare snakk om at du får lov til å ha mindre last i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 22, 2011 Det hørtes litt rart ut da, ser problemet hvis man skal skrive akselvekt opp, men hvis det er snakk om å skrive den ned så ser jeg ikke problemet. Er jo bare snakk om at du får lov til å ha mindre last i bilen Det argumentet har jeg prøvd, men det er som å snakke til en stein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 22, 2011 Har du snakket med VAG? På om de kan skaffe et dokument på at det er OK å skrive ned vektene (om dette er såpass problemfritt)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 22, 2011 Har du snakket med VAG? På om de kan skaffe et dokument på at det er OK å skrive ned vektene (om dette er såpass problemfritt)? Det har jeg og dette kunne ikke fremskaffes... Det jeg prøver på nå er å få tak i papirer på hvilke akselvekter disse bilene egentlig skal ha i vognkortet. Det virker som om det har vært litt tilfeldig hva som ble oppført da bilene ble registrert... Bilen jeg skal godkjenne har spesifikke akselvekter oppført, mens delebilen jeg har stående ikke har dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...