#1 Skrevet Juli 19, 2010 Heisann.. Har da fått 6 trins 01e kasse fra sverige som skal inn i 200en, og den viser seg og faktisk være kortere enn den gammle 5 trins kassa..?? Ka F** gjør æ nu..?? Plate mellom motor? Folk snakke om å korte mellomaksel, men nu e den plutseli før kort..?????? DEP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2010 Hmm, hadde 01e på min jeg. Men var ikke montert av meg, så er litt usikker på hva som var gjort med den. Mener det var snakk om S4 4,2 bakdiff, uten att jeg vet om dette har noe med saken og gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2010 Hmm, hadde 01e på min jeg. Men var ikke montert av meg, så er litt usikker på hva som var gjort med den. Mener det var snakk om S4 4,2 bakdiff, uten att jeg vet om dette har noe med saken og gjøre? Differensialhuset på 100/200 og 100/S4 er helt like, så det har ingen ting med saken å gjøre. Må vel kanskje heller begynne å lure på om trådstarter har fått korrekt girkasse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2010 En ting som er sikkert, er at du må lage deg egne fester til kassa, C4 festene passer ikke.. Også må du ha giroverføringa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2010 Girkassefester må jeg lage ja.. Rett kasse? nei den hører egentlig overhode ikke hjemme her, men når d originale ikke holder så må man trø til med litt ombygging.. Snakka med krb trading i dag og di mener jeg må dreie et adapter mellom aksling og kasse, så kanskje saken er løst vist ingen har noe å tilføye? DEP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2010 Mener du at inngående aksel på kassa er for kort? Du må bytte svinghjul til et med som har opplagring til akselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2010 Girkassefester må jeg lage ja.. Rett kasse? nei den hører egentlig overhode ikke hjemme her, men når d originale ikke holder så må man trø til med litt ombygging.. Snakka med krb trading i dag og di mener jeg må dreie et adapter mellom aksling og kasse, så kanskje saken er løst vist ingen har noe å tilføye? DEP Kassa er rett! Er jo 01e girkassekode på den. Jeg bytta jo fra 016 til 01e uten noe MOD, men hadde dog. ikke torsen i 016kassa. Snakker vi mange cm for kort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...