Anbefalte innlegg

Heisann..

Har da fått 6 trins 01e kasse fra sverige som skal inn i 200en, og den viser seg og faktisk være kortere enn den gammle 5 trins kassa..??

Ka F** gjør æ nu..?? Plate mellom motor?

Folk snakke om å korte mellomaksel, men nu e den plutseli før kort..??????

DEP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hadde 01e på min jeg. Men var ikke montert av meg, så er litt usikker på hva som var gjort med den. Mener det var snakk om S4 4,2 bakdiff, uten att jeg vet om dette har noe med saken og gjøre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, hadde 01e på min jeg. Men var ikke montert av meg, så er litt usikker på hva som var gjort med den. Mener det var snakk om S4 4,2 bakdiff, uten att jeg vet om dette har noe med saken og gjøre?

Differensialhuset på 100/200 og 100/S4 er helt like, så det har ingen ting med saken å gjøre.

Må vel kanskje heller begynne å lure på om trådstarter har fått korrekt girkasse...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting som er sikkert, er at du må lage deg egne fester til kassa, C4 festene passer ikke.. Også må du ha giroverføringa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Girkassefester må jeg lage ja..

Rett kasse? nei den hører egentlig overhode ikke hjemme her, men når d originale ikke holder så må man trø til med litt ombygging..

Snakka med krb trading i dag og di mener jeg må dreie et adapter mellom aksling og kasse, så kanskje saken er løst vist ingen har noe å tilføye?

DEP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du at inngående aksel på kassa er for kort? Du må bytte svinghjul til et med som har opplagring til akselen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Girkassefester må jeg lage ja..

Rett kasse? nei den hører egentlig overhode ikke hjemme her, men når d originale ikke holder så må man trø til med litt ombygging..

Snakka med krb trading i dag og di mener jeg må dreie et adapter mellom aksling og kasse, så kanskje saken er løst vist ingen har noe å tilføye?

DEP

Kassa er rett! Er jo 01e girkassekode på den.

Jeg bytta jo fra 016 til 01e uten noe MOD, men hadde dog. ikke torsen i 016kassa.

Snakker vi mange cm for kort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.