#1 Skrevet Juli 19, 2010 Er det noen som har en rørbøyer med bakke til 42mm rør,som kan lånes vekk noen dager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2010 Har til tykkveggede rør, men er ikkje sikker på hvilke bakker jeg har. Kan sjekke i dag om jeg husker på det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2010 Har til tykkveggede rør, men er ikkje sikker på hvilke bakker jeg har. Kan sjekke i dag om jeg husker på det:) Det hadde vært flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2010 Bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2010 Ooops:o Glemte helt av dette jeg. Jeg skal på verkstedet i morgen. Setter på huskelapp på tlf nå, så skal vi se om jeg klarer sjekke opp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2010 Ooops:o Glemte helt av dette jeg. Jeg skal på verkstedet i morgen. Setter på huskelapp på tlf nå, så skal vi se om jeg klarer sjekke opp;) Fant du noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...