Viktig tips til alle med Passat 3b.

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte Passaten hadde den en liten rust boble ved siden av griplista på bakluka. Dette er et velkjent rust problem på disse bilene har jeg forstått og en oppretter på Møller tipset meg om en folie som var laget til å ha bak grifplista som jeg burde kjøpe da jeg skulle lakkere. Nå er bakluka lakka, men Møller klarte ikke å finne denne folien.... Helt til noen på oppretteren søkte og fant den på sedan utgaven på delefilmen.....

Så har du ny lakka bakluke, eller bakluke uten rust, skru av griplista og skaff deg en slik folie til 100kr og monter den pronto ;)

Delenr:

Beskyttelsesfolie til griplist til bakluka FORUM LITEN.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra tips dette. men jeg har sett dette montert og det er ikke akkurat pent. men, for å hindre rusten så har det jo faktisk en funksjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da må det ha blitt feil montert pga hos meg syntes det nesten ikke.... Du kan jo se på et lokallagstreff iløpet av høsten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har dette, er alt annet enn pent ja,a det er orginal filmen som du sikter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.