#1 Skrevet Juli 20, 2010 skal få godkjen nye motoren i bilen og biltilsynet sier att eg må snakke med tuv i tyskland for å få vite att chasset er like sterkt i begge bilene. har sendt mail til en adresse eg fant på tuv.de men har ikk fått svar på flere dager. noen som har mail adresse eller ett tlf nr?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2010 I litt eldre versjoner av ETKA/ETOS så ligger delenummeret på karosseriet. Såvidt jeg husker er dette likt på 20vt som på versjoner uten turbo. En utskrift derfra gjerne med en signatur fra møller burde holde Hvis du får noe ut fra TUV i tyskland ang dette, så er jeg også veldig interrisert i kontaktinformasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2010 chassi nr er ganske likt bare di 4 siste siffer som er anerledes. har du ETKA/ETOS?? kunne tenkt meg en utskrift derfra. ja vist eg får noe svar så skal du få vite det:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...