#1 Skrevet Juli 20, 2010 Hei dere! Er det noen her som vet hvor man kan skaffe slike hen? Eller noen i trønderlag som kan fabrikere slike? Har sykt lyst på slike til mine felger. Bilde: På forhånd takk. Mvh, Aleksander Rundgreen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2010 Såvidt husken min er riktig så synes jeg å huske at noen her på forumet laget noe lignende etter bestilling. Tror klovnegolfen har noe laget av denne personen... Husker ikke navn desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2010 (endret) John-Arne Øverby mekker dette til deg:) Men gud så dårlig dette passet på RM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2010 Kult, får vel ta kontakt med han når dette blir aktuellt! Mads: Helt enig Mvh, Aleksander Rundgreen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...