#1 Skrevet Juli 20, 2010 (endret) Bil: VW golf TDI 98 mod Jeg har problem med lekasje i servo, ganske mye. Fant ut at det kommer fra høyre styremansjett, fra den store "mutter(34mm)" Det er frest 2 spor i bolten og det spruter ganske kraftig ut der. Tidligere biler jeg har holdt på med har vært helt tørre på dette området og forstår ikke helt hvorfor det er spor til det. Se bilde, skal prøve å ordne flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2010 Her er noen litt bedre bilder, fant ut at det er samme lekasje på venstre side. Siden det spruter ut når man vrir på ratt og det er tungt å vri ratt, kan det være servopumpa som er gåen da? Styrestag skrud av. To slike spor og det sruter godt med olje ut av dem og inn i mansjett som går videre ned på bakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2010 kommer det olje ut der er jo tannstanga deffekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2010 kommer det olje ut der er jo tannstanga deffekt.. Mulig det er den ja, jeg er veldig i tvil. Er det en vanlig del å bytte? skjedde sånn plutselig. Skal se litt mer på det i morgen, jeg har ekstra pumpe og tror jeg har en styresnekke til den bilen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...