Rart senkesett på audi s4

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nettopp en Audi S4 93 mod, og der følgte det med et helt nytt senke sett av merke Cobra som skulle senke bilen 35 mm, MEN, når jeg monterte det i dag, så ble bilen ca 3 ca lavere fremme :) men den ble 1 cm HØYERE bak ????????????? Noen som har vært borti dette problemet ?? La også merke til at det var 10 runder på den nye fjæren og bare 8 på den orginale, og den nye fjæren var mye høyere en den gamle.

Her er et bilde av galskapen :P

IMAG0168.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke satt på fjærene på feil side?

Altså de som skal bak foran, og de som skal foran bak?

Sett det skje en del ganger med samme resultat :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke satt på fjærene på feil side?

Altså de som skal bak foran, og de som skal foran bak?

Nei, har nok ikke det :P det er STOR forskjell på fjærene foran og bak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nei, var en mulighet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nei, var en mulighet :P

Det er helt sant det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fjæra tredd over demperen på quattro?

gjorde en feil på min og, og fikk skikkeligt hot rod stuk :P Hvis du har gjort samme feilen som meg, så er det ei "skål" som holder fjæra, som er tredd over demperen, hvis den er satt feil vei, så er den ganske høy :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sakser et bilde fra den andre tråden jeg

Den gylne skåla må stå riktig vei :P

L400084806BIL.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sakser et bilde fra den andre tråden jeg

Den gylne skåla må stå riktig vei :P

L400084806BIL.JPG

Eneste problemet jeg har er at jeg bruker orginale dempere, og der er skåla sveist fast, så er jo umulig og flytte på den :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg tok jo bare av den gamle fjæra og monterte senke fjæra på samme plass.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rett type fjærer til bilen da? At de ikke er til en annen model egentlig? Står det f.eks. at de er til Avant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rett type fjærer til bilen da? At de ikke er til en annen model egentlig? Står det f.eks. at de er til Avant?

Står på esken, Audi 100/S4 1,8-2,8 og 2,2t + 4,2 quattro avant. Er vel egentlig litt rart at di samme fjærene paser til alle varianter av c4 ?? Men regner jo me at hvis det er en quattro så bør jo bilen være like tung bak, samme hva motor som er foran ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.