#1 Skrevet Juli 20, 2010 (endret) Hei, jeg har noen deler jeg trenger å galvanisere asap. Er det noen bedrifter som er åpne nå i ferien som dere vet om? Jeg skal ringe Vestby galvansike verksted imorgen å høre, men hvis de ikke har åpent så vil jeg gjerne ha tips til fler på østlandet her. oslo/østfold området. på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2010 Eloksal i Horten? Vet ikke om de galvaniserer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2010 vi har ope på galvaniserings anlegget på jobb til ogmed neste uke! men litt langt å sende til ørsta kansje.. på sunnmøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2010 Takk for tilbakemeldingene Blir vel lite vits i å sende til Mo da Vestby Galvansike åpner igjen til uka. Ellers de som faktisk har åpent nå i ferien har visst overlast av arbeid å gjøre om dagene, mens de fleste har ferie-stengt. Så da blir det "hurry up and wait" til mandagen. mvh, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2010 Et annet tips er http://www.gundersen-galvano.no/Gundersen_Galvano.html i Sarpsborg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2010 Jo takk for tipset magnus, ringte de igår og de åpnet ikke før uke 31 for private kunder. Ifølge "garasjerykte" er det få som slår Vestby Galvaniske verksted på pris og tid, men det kan jeg ikke uttale meg om enda da jeg kun har brukt de tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...