#1 Skrevet Juli 20, 2010 "Hei, Jeg nettopp kjøpt en 1996 Audi A4 B5 Avant som kommer med en bremsevarsling/feilmelding ved start. ABSen funker såvidt jeg vet, dvs det napper i bremsepedalen ved full brems på våt vei og ABS-lampa har ikke lyst under kjøring. Feilmeldinga består av at bremsevarsellampa lyser og det piper tre ganger. Jeg har dessverre ikke instruksjonsboka til bilen så jeg har ikke funnet ut hva denne feilmeldinga kan bety. Bremsene fungerer ellers godt og det er ikke lite bremsevæske i systemet. Hverken brekket eller bremsene henger. Håper noen her inne kan hjelpe. Det haster litt siden det vil bli forhandlinger med selger angående avslag i pris eller heving av kjøp hvis det er en alvorlig feil. Her er en link til en video av feilmeldinga: http://woje.no/test/videobremsevarsel.3gp Alle svar mottas med stor takk! :)" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2010 Nedslitte bremseklosser???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2010 Har av og til samme problemet på s4en min etter eg monterte større bremser,og eg har lasket bremse sko varslerene.. So eg er litt nyskjerrig på ka dette kan komme av eg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...