#1 Skrevet Juli 21, 2010 Spørjesmål.Jeg er i ferd med å "chippe" min 2,2 s6.Går det an å ta en computer fra en annen bil,og ha som "standard oppsett",og bygge om min orginale?Eller beholde min org computer,og kjøpe en ferdig chippa? Usikker på om disse computera inneholder samme softwarene?Er allt likt,for samme bil og modell?Automat\manuell?Lurer?Arnt:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2010 Det er forskjeller på ECU'ene ja!! Det skal stå et merke/etikett på ECU-boksen med delenummer på. Bare se at den stemmer med ECU'en du vurderer... Legger med bilde fra familiealbummet...: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2010 Hvis det er likt som det er på A6 C4 så kan du bytte brikkene inne i boksen. Det er 2 chipper som styrer motor, og de sitter i rammer orginalt og er ikke loddet. Tror ikke de orginale er overskrivbare heller, så du får mest sansynlig 2 nye chipper fra de som skal lage ny software til deg. Så bare du noterer deg hvilke vei de sitter, og hvem som sitter hvor kan du bytte uten å kjøpe en hjerne til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2010 takk for svar.Arnt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...