#1 Skrevet Juli 21, 2010 Holder på med broren min's 1992 Audi 80 med 2,3. Den stoppet plutselig for en stund siden og etter litt feilsøking fant jeg ut at tenningsmodulen var gåen, kjøpte ny og bilen startet og gikk helt fint. En uke etterpå stoppet den igjen og samme feil. Satset på at det var en produksjonsfeil på den nye modulen og byttet en gang til. Bilen startet og gikk 20 minutter kanskje og så døde den igjen. Noe må jo ta knekken på modulen, men jeg vet ikke hva som kan gjøre det. Har sjekket jording fra batteri til karosseri og den er fin. Noen som har noen andre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2010 da en av mine coiler røk. sa han eg kjøpte coil av, at eg var heldig som ikke hadde ødelagt tenningsmodulen i samme slengen. vet ikke om det stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2010 Det stemmer nok, er coilen dårlig kan tenningsmodulen ryke eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2010 Da har jeg prøvd å bytte coil og tenningsmodul samtidig og bilen startet greit, men tenningsmodulen døde igjen etter 10 minutter.. Noen andre ting som kan knekke tenningsmodulen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2010 blir den varm? åssen er ledningene til den? dårlige? overslag etc? at den ryker så ofte betyr jo bare at det er en el-feil en plass som må ordnes jording er viktig at er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...