#1 Skrevet Juli 21, 2010 034 selger stabstag kit bak til s4/s6. Vil det passe på audi 200 20v? Eventulet andre løsninger? http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-urs4s6-rear-sway-bar-kit-c4-s4-and-s6-p-20247.html?osCsid=ni22jecm4ffqg2l5siraa7mo46 Mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2010 Ja, det burde passe. Bakstillingen er stort sett identisk på de siste type 44 quattro og C4 quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2010 Man kan hake av for om du har stabstag orginalt. Det regner jeg med at jeg IKKE har på 200`n? Noen som har prøvd dette staget, eller er heelt sikre på om det passer eller ikke? Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2010 (endret) Kommer til å bestille i kveld, så hvis noen har noen mer info om det jeg spurte om, så hadde jeg blitt veldig glad: vinke : Noen flere som trenger? så kan vi bestille flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2010 Du må huke av på at du IKKE har stabstag fra før, for da følger det med noen braketter du trenger... Evt bytter du bare bakstilling til bakstilling som har stabstag fra før;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...