#1 Skrevet Juli 21, 2010 Har fått en lekkasje på hydraulikkpumpen min, ser ut som om at oljen kommer ut en skrue på toppen av pumpen, den me et kryss spor i som viser på bilde. Går det an og skru den ut ?? Eller er pumpa død ? Er en 2,2t AAN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2010 Bare å skru ut og bytt o-ring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2010 Bare å skru ut og bytt o-ring. Da var det i orden takk for svaret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2010 Skulle du få problemer igjen, kan du kjøpe ny O-ring og skrue hos møller. Den har delenr 026 145 541. Tror jeg betalt ca 35 kr. for 3-4 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2010 Ja, bare bytte o-ringen holder ikke lenge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2011 Takker for nyttig tråd og p/n 026 145 541. Bytta denne på min S6 nå etter en lekkasje der, og den gamle o-ringen var ganske tydelig misformet. Ser det er antydet flere steder at denne reperasjonen kun varer en liten stund, noen som har erfaringer rundt dette? På min var ihvertfall o-ringen så gåen at det hadde vært lekkasje der uansett om resten av pumpa hadde vært sprelle ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...