#1 Skrevet Juli 21, 2010 Sliter litt med vr6`n min, dvs er olje og vann som blir litt varmt. Når jeg kjører vanlig så holder olja ca 102-116 og vannet ligger flatt på 72. På tomgang blir vannet 100-110 og olja 104-116 Det er jo påmonter turbo på bilen, og har racimex 13 raders olje kjøler, termostaten er 72 grader ny, ny radiator. Olje kjøleren er plasert bak radiatoren, vet dette ikke er helt heldig men har litt dåelig med plass: rolleyes og har fortiden kun en 12" racing kjølevifte. Driver å funderer på å gjøre om på dette. Vet at andre som kjører med turbo på vr6 ikke har disse tempraturen ved normal kjøring, tør ikke tenke på hvilke temperaturer jeg får om jeg begynner å "bruke" dette. Om vannpumpa er gååen merkes dette ved kjøring? Eller er merkes dette kun på tomgang?? Og kan den "fuske" Har mistanke om at kjølevifta ikke greier å ta unna ved tomgangs kjøring, men den blir ikke varmere enn 110 på vannet på tomgang. Ved å innstaler to vifter med bedre kapasitet vil jeg tro at vannet vil kjøliger på tom gang, men hvordan på viker dette oljen? Noen som har noen tips til hvordan jeg skal få ned temperature på dette: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...