#1 Skrevet Juli 21, 2010 Etter at motoren min har fått rådebank, så har eg bestemt meg for å bytte motor i bilen. Bilen er en Audi A4 2.0 (alt) Det eg lurer på er om en 1.8T motor passer den rett på min modell ? Med tankte på ledningsnettet, girkassa osv? Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2010 Nei.. ecu og ledningsnett til motor må også skiftes i allefall, girkassene tror jeg skal passe over, må eventuelt sjekke styreenhets koding/utgave om du har MLT kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2010 Har no en motor på hand i sverige, noken som har erfaring med import av dette? Korsen er det med toll og den slags? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2010 Det er 25% moms som på stort sett alt annet man tar inn til Norge, ellers ingenting. Henter du den selv er det fribeløp på 3000 under 24 timer utenlands/6000 over 24 timer, så om du har kvittering på et lavere beløp enn dette slipper du moms. Sendes den er fribeløpet bare 200,- og da er det ingen vei utenom momsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...