Hotell i Bergen nær Vestlandshallen/buss til og fra Vestlandshallen?

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kan tipse meg om et hotell nær Vestlandshallen?

Adresse: Åsane Senter 58. 5116 Bergen

 

Skal på Tiesto konsert der og hadde vært greit med hotell så nære som mulig:)

 

Hvordan er det med bussen?

Billettservice selger bare billett til hjemturen.

Får en kjøpt billetter på den eller må det forhåndsbestilles?

Hvordan komme seg til Vestlandshallen? Taxi eller er det buss til Vestlandshallen også?

 

På forhånd takk

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ifølge gule sider er nermeste hotell 8,5 km unna og heter "Sandviken Brygge Hotell" http://www.sbhotel.no

 

Uansett virker det litt rart å legge en slik konsert såppass langt unna, men regner med at det er nok av busser etc som kjører skyttel trafikk. Men intill jeg finner ut av akkurat det så tror jeg ikke at jeg gidder faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om noen hoteller i åsane, pleier alltid å gå busser direkte til/fra sentrum ved slike arrangement.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ifølge gule sider er nermeste hotell 8,5 km unna og heter "Sandviken Brygge Hotell" http://www.sbhotel.no

 

Uansett virker det litt rart å legge en slik konsert såppass langt unna, men regner med at det er nok av busser etc som kjører skyttel trafikk. Men intill jeg finner ut av akkurat det så tror jeg ikke at jeg gidder faktisk.

 

Takker for svar:)

 

vet ikke om noen hoteller i åsane, pleier alltid å gå busser direkte til/fra sentrum ved slike arrangement.

 

Det var kjekt;)

Da er det bare å bestille hotell i byen.

 

Takker for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går skytteltrafikk byen / konserten på slike arrangement...

Nærmeste hotell er Sandviken Brygge, men dette er jo 2 km utafor byen igjen.

Eit flott og rimelig hotell er Thon Hotel Bergen Brygge...

Gi meg gjerne ein lyd, så skal me fikse ein god pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal også på Tiesto sammen med dama og 2 venner. Tenker også på å booke oss inn på Thon brygge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi meg gjerne ein lyd på PM folkens, så skal me sjå om me ikkje ordne ein liten "vw-audi" rabatt... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

to laaate, har allerede booket : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm rabatt? Vi er 8 stk som skal på tiesto. Har du noe god pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestillt hotell av Roar, så det er i boks:)

Men noen som har noe info om bussene til og fra konserten?

 

Ser billettservice.no selger billetter til buss hjem igjen etter konserten, men hadde jo hvert kjekt å komme seg dit å da;)

 

Er det noen vits å forhåndsbestille buss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestillt hotell av Roar, så det er i boks:)

Men noen som har noe info om bussene til og fra konserten?

 

Ser billettservice.no selger billetter til buss hjem igjen etter konserten, men hadde jo hvert kjekt å komme seg dit å da;)

 

Er det noen vits å forhåndsbestille buss?

 

Jeg fikk sånn mail om buss hjem ja, tror nok det kan være lurt, snakket med en kompis fra bergen og han sa det å få taxi er ofte vanskelig.. og er jo latterlig mange som skal på tiesto.. Men hadde vært greit å vite om de selger bussbilletter der også? Ettersom de blir sendt i posten er det kjipt om de kommer etter jeg har dratt på fredag..

 

Vi bestilte rom på City Apartments bergen, 1600kr for 4pers 2 netter. 200kr per pers per natt. billig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner egentelig med at en får kjøpt billetter på bussen å, men kanskje noen har vært på konsert der før kan svare?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.